lördag 24 november 2007

Arbetsmyra


Hela familjen har varit flitig denna vecka. Mormor har varit på besök och tagit hand om Isak så att både jag och Ola har kunnat arbeta heltid. Jag har haft fullt upp hela veckan med ett gästspel från Folkteatern i Göteborg och det har varit så roligt! En fantastisk föreställning med proffs både på och bakom scen.
Isak och mormor hade roligt (såvitt jag vet...) han är sååå duktig och hjälper till och med till med att fylla och tömma diskmaskinen.
Stort tack mamma! Det var så roligt att ha dig här!

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack själva!
Jovisst hade vi roligt, Isak sprudlar ju av glädje för det mesta. Undantag var när han ville sova, när jag tog fram saxen för att korta av luggen som hängde ner över ögonen och när han ramlade så illa att han fick en bula i pannan men allt detta var ju mindre kul. Katarina var inte den enda som odlade kultur dessa dagar. Jag hade förmånen att själv ta del av TV 3:s kulturutbud såsom Ophra W:s show, Våra bästa år och AFH (amerikanska hemvideofilmer insända av överlyckliga amatörvideofilmare, som om de hade tur fick komma till studion och motta pris för sitt bidrag)mm. Förstår inte att folk klagar på TV:s utbud! När det blev en lucka i programmet så gick vi på promenad så Isak kunde få en glimt av omvärlden och slumra in och så att Sickan fick visa upp sin trimmade slanka kropp, önskar jag kunde gjort detsamma.
Dagarna gick så fort men det går väl fler tåg.
hälsar mormor