onsdag 16 maj 2007

Förkylt!

Tur att någon ler mot mig!


Usch så trist att sitta hemma och snora! I skrivande stund känner jag mig hängigare än igår. Isak sover liten lur i vagnen (som jag vaggar med vänster fot). Simultankapaciteten når ständigt nya höjder!

Det var meningen att vi skulle ha helgledigt på landet men så blir det inte. Förhoppningsvis orkar vi oss iväg till Norrköping på födelsedagsuppvaktning på lördag. Den här influensaepisoden var synnerligen illa tajmad. Jag har massor som behöver fixas nu. Eftersom det stundar bröllop till sommaren så hade jag planerat att få iväg inbjudningskorten i veckan.


Dessutom ska jag framkalla en snygg Isakbild och skriva tackkort till alla som gav honom fina presenter när han föddes. Jag skulle ha provat ut brudklänningen och kollat upp en del övernattningsställen nere på landet. Suck!

2 kommentarer:

Ulrica sa...

Välkommen till bloggandets värld! Kul att få se bilder på Isak, det var ju ett tag sen vi sågs. Han är verkligen söt och ett riktigt litet charmtroll. Hoppas du kryat på dig och att vi ses snart!

Katarina sa...

Tack!
Hoppas att vi ses snart! Dagarna flyger förbi. Att vara föräldraledig är sannerligen "life in the fast lane"! Börjar verkligen att förstå att det där med att renovera hus samtidgt som det finns småbarn med i bilden är en rätt så omöjlig ekvation! Inga renoveringsobjekt för vår del alltså! (Det räcker med nuvarande kaos!)